ארבע שיטות אמון חדשות ואפקטיביות שכדאי לכם להכיר

אימון עם ערסל, רצועות שיעיפו אתכם באוויר ואפילו סקייטבורד: הקיץ מגיע, ויש לנו עבורכם 4 שיטות אימון חדשות ואפקטיביות. שאלו עליהן את מאמן הכושר שלכם

הילה לביא, מנהלת קידום בריאות בארגונים, קבוצת Bwell

אימון עם ערסל

TRX – הדור הבא. תרגילי העיצוב, הכוח והליבה, המוכרים היטב לכל מי שעוסק בספורט, מקבלים כאן טוויסט אתגרי, כיוון שאנו מוסיפים את האלמנט של משקל גופו של האדם עצמו, המספק התנגדות נוספת. בדרך זו השרירים מתחזקים מהר יותר, מאחר והם מושכים את משקל הגוף עם כל תנועה. כמעט כל תרגיל עם הערסל הוא אימון גוף מלא, כיוון שכאשר אנו תלויים באוויר אנחנו חייבים לשמור על שיווי המשקל שלנו על ידי הפעלת כל שרירי הגוף. הערסל משמש גם כמנגנון תמיכה בתנוחות מאתגרות, ואין צורך בניסיון קודם על מנת להשתתף בשיעור.

אימון חדשני

Fitskate

באימון זה אנו משלבים גם סקייטבורד קטן. זהו אימון שמשלב אלמנטים מהעולם הפונקציונלי ושמהווה חלק משיטתFST . הסקייטבורד משתלב בדרך יצירתית ומהנה, המפעילה את כל שרירי הגוף. המטרה היא לעבוד בצורה יעילה על השרירים המייצבים, שרירי הליבה ושרירי השלד באמצעות הסקייטבורד – ותוך כדי תנועה. ניתן לעבוד בשלל מצבים על הסקייטבורד  ולשלב אותו הן בעבודת כוח והן בעבודה אירובית.

רצועות Go Flo

ה- Go Flo Trainerהן רצועות ייחודיות המבוססות על קפיצים ומאפשרות תרגילים ואימונים כיפיים וחדשניים. זהו אימון אפקטיבי מאוד לשיפור של כוח מתפרץ, מהירות ושיווי משקל. מעבר לכך מדובר באימון מהנה באמת, שמאפשר לכם, באמצעות תרגול פשוט, לרחף לגבהים שטרם הכרתם.

 אקרו יוגה

זוכרים איך אהבנו פעם לשכב על הגב ולהרים את האח הקטן שלנו על הרגליים ל”מטוס”? האקרו יוגה היא תרגול מאתגר של יוגה בזוגות ובקבוצה. התנועות בזוג מפתחות ומעצימות באופן המשלים את העבודה היחידנית הקיימת ביוגה: תקשורת, הקשבה, קבלה, הרמוניה וסבלנות במגע. בנוסף תורמת האקרו יוגה לגמישות, כוח, שיווי משקל ומודעות גוף, תוך כדי הנאה ומשחק בשניים.